Periodi u kojima su se proizvodili pojedini Yamaha Virago modeli - xv750SE, vx920R i TR1 nisi bili Virago |
VIRAGO | ccm | snaga [kW] |
snaga [KS] |
težina [kg] |
max [km/h] |
tank [L] |
kompresija | cilindar (B×H) |
proizvodnja (period) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
xv125 | 124 | 8 | 11 | 135 | 100 | 11 | 10,2:1 | 41×47 | 1997-2004 |
xv250 | 249 | 16 | 21 | 137 | 136 | 9,5 | 10,0:1 | 49×66 | 1993-2008 |
xv400 | 399 | 16 | 21 | 178 | 188 | 8,6 | 9,7:1 | 68×55 | 1984-1994 |
xv500 | 493 | 20 | 27 | 190 | 175 | 13,5 | 9,3:1 | 73×59 | 1983-1986 |
xv535 | 535 | 27 | 36 | 190 | 160 | 13,5 | 9,0:1 | 76×59 | 1987-2003 |
xv700 | 699 | 41 | 56 | 238 | 170 | 13 | 9,0:1 | 80,2×69,2 | 1985-1986 |
xv750 | 748 | 41 | 55 | 238 | 179 | 13 | 8,7:1 | 83,0×69,2 | 1981-1995 |
xv920 | 920 | 48 | 65 | 231 | 169 | 14,5 | 8,3:1 | 92,0×69,2 | 1981-1982 |
xv1000 | 981 | 47 | 64 | 235 | 190 | 14 | 8,3:1 | 95,0×69,2 | 1984-1985 |
xv1100 | 1063 | 45 | 62 | 241 | 188 | 16,8 | 8,3:1 | 95,0×75,0 | 1986-1999 |
Podatke iz ove tablice treba uzeti s rezervom jer postoje određene tehničke razlike i među verzijama istih Virago modela. Tako je npr. Virago xv535 proizveden u prvotnom razdoblju
1987. i 1988. godine imao gornji lažni spremnik goriva i samo donji pravi spremnik zapremine od samo 8,6 L (od toga 2,0 L rezerva), no brzo se uočilo kako je to nedostatno pa je umjesto lažnog gore stavljen pravi spremnik (zapremine 4,6 L) čime se ukupna zapremina povećala na 13,5 L (od toga 2,5 L rezerva).
Prva verzija Virago xv535 iz 1987. godine s lažnim (dummy) spremnikom gore |
Također, zbog različitih poreznih ograničenja u pojedinim zemljama, snage pojedinih modela korigirane su kako bi se udovoljilo ili ekološkim standardima ili poreznim davanjima pa je npr. model xv535 za različita tržišta izveden u čak 4 različite snage: 20 kW (27 KS), 25 kW (34 KS), 27,5 kW (37 KS) i 32,1 kW (44 KS). Korekcija je rađena različitim profilima bregastog vratila, prirubnica, ispušnih grana i sl.
Dimenzije cilindra ovdje su prikazane kao umnožak promjera cilindra (B) i hoda klipa (H). Volumen se računa: V=2×(B/2)2×π×H . (množitelj 2 je broj cilindara jer svi modeli imaju samo 2 cilindra).
Postoji nekoliko standarda po kojima se računa snaga motora u konjskim snagama (KS) no uobičajena računica je: P[kW]/0,735=P[KS] .
Iz podataka se vidi da npr. modeli xv500 i xv535 imaju isti hod klipa od 59 mm iz čega se da zaključiti da koriste istu radilicu i klipnjaču, samo su cilindri i klipovi različitih promjera. Isto vrijedi i za modele xv700, xv750, xv920 i xv1000 kojima je hod klipova 69,2 mm, a razlika samo u promjeru cilindara.
Nema komentara:
Objavi komentar