xv400


  • Proizvodnja = 1984-1994
  • Motor = 4-taktni, V-twin 70°, V2
  • Cilindri = 399 ccm (Ф = 68 mm, S = 55 mm)
  • Hlađenje = zračno
  • Kompresija = 9,7:1
  • Rasplinjač = 2 x Mikuni BDS34 (Φ = 34 mm)
  • Paljenje = TCI (tranzistorsko)
  • Akumulator = 12V12Ah (YB12AL-A2)
  • Svjećica = NGK BP7ES (Φ = 14 mm)
  • Startanje = električni starter motor
  • Max snaga = 29,8 kW (40 KS) na 8.500 o/min
  • Max moment = 34,5 Nm na 7.500 o/min
  • Max brzina = 188 km/h
  • Prijenos = kardan
  • Brzine = 5 brzina
  • Prednja amortizacija = teleskopske vilice
  • Stražnja amortizacija = dvostruki amortizer
  • Prednja kočnica = jedan disk (Φ = 282 mm)
  • Stražnja kočnica = doboš 200 mm
  • Prednja guma = 90/90-19 (3.00S-19)
  • Stražnja guma = 140/90-15
  • Međuosovinski razmak = 1.511 mm
  • Visina sjedala = 700 mm
  • Težina = 178 kg (bez goriva)
  • Spremnik = 13,5 L (8,6 L 1984-1989)

Yamaha xv400 je najrjeđi model Viraga i bio je prvenstveno namijenjen japanskom odnosno istočnom tržištu, ali nalazi ga se i na europskom tržištu (npr. Švedska). Proizvodio se u periodu od 1984. do 1994. godine. Nije se konstrukcijski bitnije razlikovao od xv535 modela osim što je imao manji volumen cilindara (399 cm3).

Kao i model xv535 Virago iz 1987. godine, xv400 Virago je u početku imao samo donji spremnik za gorivo od 8,6 L što je, kao i kod xv535, 1989. godine promijenjeno dodavanjem gornjeg pravog spremnika i povećavanje ukupne zapremine spremnika na 13,5 L.

Yamaha xv400 Virago - 1987. godina

Interesantno je spomenuti da je kineska kopija (tj. proizvodnja po otkupljenoj licenci od Yamahe) ovog modela motocikl Lifan LF400 koji ima skoro identičan izgled, koristi iste dijelove, a ima i slične tehničke karakteristike. Razlika je jedino što je kod Lifana prijenos pogona ostvaren prijenosnim lancem, a ne kardanom kao kod xv400 Virago.

Nema komentara:

Objavi komentar