Virago motori su ovdje podijeljeni u tri grupe (mali, srednji, veliki). Tehnički i mehanički ne razlikuju se previše unutar same grupe, dok među motorima različitih grupa, osim obujma, ima i drugih većih tehničkih razlika.
Svi Virago
- 4-taktni V-twin motor (2 cilindra)
- SOHC (bregasto vratilo iznad glave cilindra)
- 2 ventila po cilindru (V2)
- uljni filtar HF145
- zračno hlađenje
- 5 brzina
Grupa "mali" - xv125, xv250
- motor = 4-taktni 60° V-twin
- ulje motora = 1,4 L (1,6 L s promjenom filtra)
- rasplinjač = 1 × Mikuni BDS26 (downdraft, Φ 26 mm)
- kočnice = naprijed 1 kočioni disk, nazad doboš
- akumulator = 12V10Ah (YB10AL-A2)
- zračni filtar = (2UJ-14451-00-00)**
- svjećica = NGK C6HSA (Φ 10 mm)
- cilindri = stražnji #2, prednji #1
- prednja guma = 3.00S-18 tj. 90/90-18
- stražnja guma = 130/90-15
- pogon = lanac
Grupa "srednji" - xv400, xv500, xv535
- motor = 4-taktni 70° V-twin
- ulje motora = 2,6 L (2,8 L s promjenom filtra)
- rasplinjač = 2 × Mikuni BDS34 (downdraft, Φ 34 mm)
- kočnice = naprijed 1 kočioni disk Φ 298 mm, nazad doboš
- akumulator = 12V12Ah (YB12AL-A2)
- zračni filtar = HFA4502 (52W-14452-00-00, 2GV-14451-00-00)
- svjećica = NGK BP7ES (Φ 14 mm), zazor 0,7-0,8 mm
- otpor kapice svjećice (lulice) = 10 kΩ
- cilindri = stražnji #1, prednji #2
- prednja guma = 3.00S-19 tj. 90/90-19
- stražnja guma = 140/90-15
- pogon = kardan
Grupa "veliki" - xv700, xv750, xv920, xv1000, xv1100
- motor = 4-taktni 75° V-twin
- ulje motora = 3,0 L (3,2 L s promjenom filtra)
- rasplinjač = 2 × Hitachi HSC40 (u periodu 1981.-1987.)*
- rasplinjač = 2 × Mikuni BST40 (sidedraft, Φ 40 mm) (od 1988. nadalje)
- kočnice = naprijed 2 kočiona diska Φ 298 mm, nazad doboš
- akumulator = 12V16Ah (YB16AL-A2) za xv700/xv750/xv920
- akumulator = 12V20Ah (GM18Z-3A) za xv1000/xv1100
- zračni filtar = HFA4702 (42X-14451-00-00)
- svjećica = NGK BP7ES (Φ 14 mm), zazor 0,7-0,8 mm
- otpor kapice svjećice (lulice) = 5 kΩ
- cilindri = stražnji #1, prednji #2
- prednja guma = 100/90-19
- stražnja guma = 140/90-15
- pogon = kardan
* Proizvodnja starih modela xv700, xv920 i xv1000 završila je prije nego je Yamaha prešla sa Hitachi na Mikuni rasplinjače tako da su svi ti stari modeli uvijek koristili Hitachi HSC40 rasplinjač. Virago modeli xv750 i xv1100 su se u početku proizvodili s Hitachi HSC40, ali su 1988. godine prešli na Mikuni BST40.
** Originalni zračni filtar za modele xv125/xv250 je napravljen od spužve, ali postoji i zamjenski kompaktni zračni filtar tvrtke K&N oznake YA-2588.
Vlasnici modela xv535 često na prednjem kotaču imaju gumu većih dimenzija 100/90-19, ali originalna dimenzija ima oznaku 3.00-19 što je zapravo dimenzija 90/90-19.
OdgovoriIzbrišiSvaka ti cast za cijeli ovaj blog!
OdgovoriIzbrišiZahvaljujem.
IzbrišiAutor je uklonio komentar.
OdgovoriIzbrišipozzzz.... da li u moju yamaho virago 750 1994 godiste mogu sipati motul 5100 10w40....hvala unapred
OdgovoriIzbriši