Yamaha xv920R
Model xv920R (nema ime Virago) lansiran je 1981. godine za američko tržište zajedno s prvim Virago modelom xv750. Bio je to, kao i kod xv750 Virago modela, V-twin motor s kutem od 75° među cilindrima. Iako je xv920R imao nešto veću zapreminu cilindara od xv750, ovaj model je, za razliku od xv750, zadržao stariji standardni izgled europskog touring motocikla, a to baš i nije prihvaćeno od strane kupaca.
|
Yamaha xv920R - 1981. godina |
|
Yamaha xv920R - 1982. godina |
Kao i Virago model, xv920R je imao čelični okvir (ramu) koji je ujedno služio i kao dio zračnog sustava za uvođenje zraka u motor. Na prednji kotač postavljena su dva kočiona diska dok je na stražnjem to bila doboš kočnica. Kod xv920R prijenos je ostvaren prijenosnim lancem koji je bio zatvoren litijskim poklopcem.
|
Komponente zaštitnog poklopca lanca |
Već nakon 1982. godine zaustavljena je proizvodnja ovog modela na američkom tlu jer je imao slabu prihvaćenost s mnogo neprodanih primjeraka. 1981. godine ovaj motocikl imao je oznaku xv920RH, a 1983. godine xv920RJ. Zamijenjen je modelom xv920 Virago. Dakle model xv920R i xv920 Virago poprilično su dva različita motocikla.
Yamaha TR1
Yamaha TR1 (nema oznaki Virago) se proizvodila u periodu od 1981. do 1983. godine, a još se prodavala do 1985. godine. Bilo je to zapravo proširenje postojećeg modela xv750 Virago, starog dizajna i namijenjen europskom tržištu.
|
Yamaha TR1 - instrument ploča |
Ovaj Yamahin model koristio je jednake cilindre, radilicu i blok motora kao i xv750 Virago, jedino su povećani ventili kako bi se podržao veći volumen od 981 cm
3. Ovaj model nešto je imao bolju prihvaćenost na europskom tržištu, ali Amerikanci ga nisu previše voljeli jer je još uvijek dosta podsjećao na stari UJM stereotip.
|
Yamaha TR1 |
|
Yamaha TR1 |
Virago xv920
Yamaha xv920 Virago je xv920R koji je dobio kardanski prijenos i stiliziran je u novom cruising stilu kao i xv750. Lansiran je 1982. godine (samo godinu dana nakon prvog izlaska xv920R koji se brzo ugasio). 1982. godine imao je oznaku xv920J, a 1983. godine oznake xv920K i xv920MK. Upotrebljeni su cilindri i radilica od xv750, ali veći ventili zbog povećanja obujma motora.
|
Yamaha xv920 Virago |
|
Yamaha xv920 Virago
četvrtasto prednje svjetlo i CYCOM instr. ploča |
Ovaj model bio je opremljen novom Yamahinom CYCOM instrumentacijskom pločom. Novotarijom u ono doba koja se kasnije pokazala upitnim odabirom.
|
Komandna ploča CYCOM kod Yamaha xv920 Virago |
Bila je ovo za ono vrijeme vrlo napredna tehnologija, instumentalna ploča s LCD ekranom koja je pokazivala brzinu i broj okretaja elektronički, davala informacije o poziciji nogara, razini kočione tekućine, razini goriva u spremniku, razini elektrolita u akumulatoru i razini ulja u motoru. Pokazalo se ipak da je ova tehnologija nepouzdana u uvjetima rada na motoru pa je vrlo brzo (već 1983. godine, nakon samo godinu dana proizvodnje) uslijedio povratak na klasičnu instrumentalnu ploču.
|
Yamaha XJ750 Seca - 1981. godina
motocikl od kojega je preuzeta komandna ploča za xv920 Virago |
1984. godine (nakon uvođenja povećanih carina) ovom modelu povećan je volumen na 981 cm
3 i postao je to novi model xv1000.
Nema komentara:
Objavi komentar