xv125


  • Proizvodnja = 1997-2004
  • Motor = 4-taktni, V-twin 60°, V2
  • Cilindri = 124 ccm (Ф = 41 mm, S = 47 mm)
  • Hlađenje = zračno
  • Kompresija = 10,2:1
  • Rasplinjač = Mikuni BDS26 (Φ = 26 mm)
  • Paljenje = TCI (tranzistorsko)
  • Akumulator = 12V10Ah (YB10AL-A2)
  • Svjećica = NGK C6HSA (Φ = 10 mm)
  • Startanje = električni starter motor
  • Max snaga = 8,3 kW (11,4 KS) na 10.000 o/min
  • Max moment = 9,4 Nm na 7.500 o/min
  • Prijenos = lanac
  • Brzine = 5 brzina
  • Prednja amortizacija = teleskopske vilice
  • Stražnja amortizacija = dvostruki amortizer
  • Prednja kočnica = jedan disk 282 mm
  • Stražnja kočnica = doboš 130 mm
  • Prednja guma = 80/90-18
  • Stražnja guma = 130/90-15
  • Međuosovinski razmak = 1.495 mm
  • Visina sjedala = 685 mm
  • Težina = 139 kg (bez goriva)
  • Spremnik = 9,5 L

Yamaha Virago xv125 proizvodio se od 1997. do 2004. godine. Prvotni model xv125 iz 1997. godine imao je 7,3 kW (10 KS) dok se već od sljedeće godine 1998. pa sve do 2004. godine proizvodio xv125 s nešto većom snagom od 8,3 kW (11,4 KS). Verzija od 2000. godine nadalje imala je veći disk prednje kočnice, veći rezervar, ljepše sjedalo i općenito je bolje i modernije izgledala.

Yamaha xv125 - 1997. godina

Yamaha Virago xv125 sa skromnom volumenom cilindara od svega 124 cm3 lansiran je dosta kasno i bio je namijenjen prvenstveno istočnom tržištu (Indija/Azija). Za prijenos je koristio lanac.
Yamaha xv125 Virago - 1998. godina

Po svom izgledu i osobinama to je model identičan kao i xv250 samo što ima manji volumen cilindara (i jasno, manju snagu).

Brzinomjer na Yamaha xv125 Virago

3 komentara:

  1. Jel istina da se virago 125 salta tako da je visa brzina prema dolje, a niza prema gore ?

    OdgovoriIzbriši
  2. U prilogu je rečeno da je xv125 konstrukcijski kao xv250 samo s manjim cilindrima pa je tako mjenjač jednak kao i kod xv250 i šalta se klasično 1-0-2-3-4-5.

    OdgovoriIzbriši