xv500


  • Proizvodnja = 
    • 1983-1986 (xv500K) Amerika
    • 1987 Njemačka
    • 1992-1998 (xv500L) Austrija
  • Motor = 4-taktni, V-twin 70°, V2
  • Cilindri = 494 ccm (Ф = 73 mm, S = 59 mm)
  • Hlađenje = zračno
  • Kompresija = 9,3:1
  • Rasplinjač = 2 x Mikuni BDS34 (Φ = 34 mm)
  • Paljenje = TCI (tranzistorsko)
  • Akumulator = 12V12Ah (YB12AL-A2)
  • Svjećica = NGK BP7ES (Φ = 14 mm)
  • Startanje = električni starter motor
  • Max snaga (xv500K) = 35,8 kW (49 KS) na 8.500 o/min
  • Max snaga (xv500L) = 19,9 kW (27 KS) na 7.500 o/min
  • Max brzina = 152 km/h (xv500K), 148 km/h (xv500)
  • Prijenos = kardan
  • Brzine = 5 brzina
  • Prednja amortizacija = teleskopske vilice
  • Stražnja amortizacija = dvostruki amortizer
  • Prednja kočnica = jedan disk 298 mm
  • Stražnja kočnica = doboš
  • Prednja guma = 90/90-19 (3.00S-19)
  • Stražnja guma = 130/90-16 (xv500K), 140/90-15 (xv500)
  • Visina sjedala = 700 mm
  • Težina = 182 kg (bez goriva)
  • Spremnik = 11L (xv500K), 13,5 L (xv500)

xv500

Kod modela xv500 postoji izvjestan nered označavanja. Postoji stari model xv500 (preciznije xv500K, označavao se i kao SE = Special Edition) koji se proizvodio u periodu od 1983-1986 za američko tržište i 1987. za njemačko tržište i to zapravo i nije Virago!!! To je stari model Yamahinog motocikla koji je svojim izgledom i dijelovima sličniji nekim starijim Yamahinim nego Virago modelima.

S druge strane u periodu od 1992-1998 za austrijsko tržište se proizvodio xv500 (preciznije xv500/L) koji jest Virago i po svemu gotovo identičan modelu xv535 samo što mu je volumen cilindara smanjen s 535 cm3 na 499 cm3 kako bi se ušlo u nižu poreznu klasu u Austriji.

(Ovo vrijedi i za hrvatsko tržište gdje ovaj model xv500/L spada u kategoriju 250-500 cm3 dok model xv535 sa samo nekoliko kubika više spada u višu poreznu kategoriju 500-750 cm3)



Yamaha xv500K

Za američko tržište proizvodio se u periodu od 1983. do 1986. godine i njemačko tržište 1987. godine model oznake xv500K (Special Edition) - nije pravi Virago.

Yamaha xv500K - 1983. godina

Yamaha xv500K iz 1983. godine - kontrolni panel



Yamaha Virago xv500L (Austrija)


Kod modela xv500/L (najčešće se zanemaruje ovaj nastavak L i ima oznaku samo xv500) slična je priča kao s modelom xv750 koji se zbog postizanja nižeg poreza pretvorio u model xv700. Naime zbog regulative i poreznih razreda u Austriji originalnom modelu xv535 (iz 1987. godine), koji ima zapreminu 535 cm3, zapremina je smanjena na 499 cm3 kako bi se udovoljilo nižem poreznom razredu.

Yamaha Virago xv500L - 1996. godina


Ovaj model proizvodio se u periodu od 1992. do 1998. godine. 1995. i 1996. proizvodio se i model xv500S.

Upravljačka ploča Yamaha Virago xv500L, 1996. godina - identična kao i za xv535


Razlika između xv500 i xv535 je u zapremini cilindara, samim time i njegovoj snazi (xv500 ima snagu od 20kW).

Yamaha Virago xv500L
Yamaha Virago xv500L

Nema komentara:

Objavi komentar