Yamaha xv1100 Virago nastala je 1986. godine iz modela xv1000 Virago povećanjem obujma sa 981 cm3 na 1063 cm3 i proizvodila se do 1999. godine. Bilo je to tada već drugo povećanje volumena praktički istog Yamahinog modela (sa xv920 prvi put na xv1000 pa drugi put na xv1100). Na britanskom tržištu ovaj model pojavio se nešto kasnije, 1989. godine.
Tada je, osim povećanja radnog volumena motora, povećana i masa rotora/zamašnjaka (eng. flywheel) kako bi se osigurao bolji rad motora i to je bilo sve od promjena u odnosu na xv1000 Virago. 1994. godine motocikl je dobio dvoklipna kočiona kliješta.
Za razliku od europskog tržišta na kojemu je najprodavaniji model Viraga bio xv535, na američkom tlu ovo je najzastupljeniji model.
Tada je, osim povećanja radnog volumena motora, povećana i masa rotora/zamašnjaka (eng. flywheel) kako bi se osigurao bolji rad motora i to je bilo sve od promjena u odnosu na xv1000 Virago. 1994. godine motocikl je dobio dvoklipna kočiona kliješta.
Za razliku od europskog tržišta na kojemu je najprodavaniji model Viraga bio xv535, na američkom tlu ovo je najzastupljeniji model.
Yamaha xv1100 - 1992. godina
Yamaha xv1100 - 1992. godina |
1995. godine za japansko tržište, a godinu dana kasnije i za ostala tržišta (dakle od 1996. do 1999. godine) proizveden je Yamaha xv1100 Virago sa senzorom pozicije gasa (eng. throttle position sensor, TPS). Namjena tog senzora je da se detektira stanje visokog vakuuma koji nastaje u motoru kod niskog broja okretaja (posebice kod praznog hoda motora) te da se onda preko TCI radi korekcija trenutka paljenja kako bi se optimizirala efikasnost rada motora i smanjilo njegovo pregrijavanje.
Yamaha xv1100 Virago iz 1996. godine koji ima TPS |
Yamaha xv1100S - 1997. godina
xv1100S je dobio kotače sa žbicama, četvrtaste retrovizore, diskove kočnica s rupicama, kromirane amortizere i sjedala s gumbima.
Yamaha xv1100 Virago - 1997. godina |
Yamaha xv1100 Virago - komandna ploča |
Yamaha xv1100 Virago - bočni poklopac |
Nema komentara:
Objavi komentar